Jak odblokować dostęp, jeśli został wstrzymany przez brak płatności
Jeśli Twój abonament Język w 15 Minut PLUS został wstrzymany, najprawdopobniej powodem jest brak płatności. Najczęstsze powody takiej sytuacji to:
- brak wystarczających środków na karcie (pamiętaj, że na karcie musisz mieć środki na opłacenie całej wybranej subskrypcji. To znaczy, że jeśli wybrałeś subskrypcję 12 miesięczną za 19,99 zł, na karcie powinno znajdować się 239,88 zł (12 miesięcy x 19,99 zł = 239,88 zł).
- zbyt niski limit na płatności kartą online. Być może masz ustawioną zbyt niską kwotę na płatności online kartą. W takim wypadku skontaktuj się ze swoim bankiem i ustaw limit, który pozwala pokryć całą kwotę wybranego abonamentu.
- błędne dane karty. Dane swojej karty możesz zaktualizować w ustawieniach konta po zalogowaniu się. Jeśli jesteś zalogowany, kliknij tutaj.
W skrócie - doładuj swoją kartę lub zaktualizuj jej dane i odblokuj ponownie pełny dostęp do wszystkich lekcji i kursów!
Nie możemy się Ciebie doczekać w aplikacji Język w 15 Minut:)!
Nie możesz znaleźć tego czego szukasz?
Zadaj pytanie
Czy ten artykuł był pomocny?